torsdag 28. januar 2010

Utsatt

Skulle egentlig på 3mnd kontroll denne uka, men den ble utsatt til tirsdag. Helsestasjonene Stange, Ottestad og Romedal slås sammen, og da må vi heretter inn til Stange for kontroller o.l.
Jeppda.
Vi har det braaaa, blir bare mer og mer sjarmert av lille sjefen her jeg!

Ingelin og jeg er fortsatt flinke til å trene, stort sett 2 ganger i uka. Styrketrening og spinning.
De 3 siste dagene har jeg en skulder som driver og murrer, og vil ikke det samme som meg. Har blitt gradvis værre over disse 3 dagene. Vondt å strekke armen ut til siden, rett fram går heldigvis bra. Mistenker en senebetennelse? Neida, skakke ha det! :)

Ellers ser jeg at jeg har over 20 treff om dagen, men så og si ingen kommentarer. Kjipinger! :P

3 kommentarer:

Marianne sa...

Ja, dårlige på kommentarer altså. Folk er generelt det, hehe :) Ser det er folk innom på min og, men er de samme som legger igjen kommentarer. Så får vel være glad for de man får da...
Kanskje du skulle hatt en voltaren-kur for skulderen din? Slitsomt å være slik når man har en baby i hus...

Camilla sa...

Hehe, kjedelig å blogge til "ingen" :P Men som du sier, er de samme som kommenterer og sier "hei, jeg var innom" :)
Voltaren-kur+ tja, kanskje det... men er jo ikke sikker på om det er det som er heller, men utifra det jeg har lest kan det sånn. Har heldigvis ikke blitt værre til i dag da, men er det samme. Jeppjepp! Men som du sier, kan være litt plagsomt når jeg går med baby i hus, kan liksom ikke la han ligge alene hele dagen.

Anonym sa...

hvorfor ikke:)