mandag 25. januar 2010

3mnd i dag!

I dag er lille gullet 3 mnd! 1/4 år...
Vi har hatt en veldig fin dag hvor vi har vært på barseltreff sammen med 8 andre søte bebiser og mammaer! :) Så koselig atte! Allright å finne på noe annet enn å bare sitte hjemme hver dag.

Det barseltreffet tok ganske mye tid, så vi har i grunn ikke gjort sånn veldig mye mer i dag :P
Har sett på håndball såklart. Hadde det vært opp til meg hadde det vært håndball på tv hver dag.

Får vel få til noe trening denne uka også. Er godt når man er ferdig i hvert fall om ikke annet, hehe.

Bittelitt skeptisk på bildet, men sjekk 3-mnd-gutten vår a! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

jeg har herved utfordret deg ;)

sjekk ut bloggen min for nærmere info :)

du har fått en blogg award av meg :)

http://idamarlenes.blogg.no

Ingelin sa...

Gromme skjerten! Ååå, så fin under 3 tallet :D Skal få tatt en tur altså, men dagene går så unna gunnar, at hvis jeg blunker så har det gått ei uke føler jeg.. men skal så klart få tatt en tur, i alle fall til uka :D

Bee sa...

Fliiiinke derer er som trener jenter ;)
Og takk for lunsj-daten vår her om dagen! Det var suuper kos! Få til flere sånne dager :)