onsdag 14. oktober 2009

Artig minne

Bladde gjennom noen bilder her, og kom over dette... Det er fra sommeren 06, Bjørn Vegard og jeg var på ferie/roadtrip og skulle bo billig en natt. Tror vi var i Ålesund akkurat da om jeg ikke husker feil (noe det er en viss fare for at jeg gjør)? Glade og fornøyde kjøpte vi en såkalt "festival-pakke", inkl blant annet stoler, tynne soveposer, og TELT:

Kaaaanskje en smule lite det teltet, men vi fikk rigga oss til inni der på et vis, og været var jo fint! Bortsett fra DEN ene natta vi lå i teltet selvfølgelig. Kliss klass!

Morsomt å tenke tilbake på :)

2 kommentarer:

Bjørn Vegard sa...

Du husker nok feil kjære, dette var i Kristiansand :)

Marthe sa...

Telt ja... greit når det er et morsomt minne. Vet ikke hva jeg lider av jeg, men har aldri takla telt, hehe.. :)