fredag 16. oktober 2009

1 uke igjen! VenteMilla...

Barnimagen hilser så pent i dag også; "God formiddag Camilla!
I dag er det fredag 16. oktober. Du går nå i 40. svangerskapsuke og har 7 dager (1 uker) til termin fredag 23. oktober 2009."


Fy flate, nå har jeg kommet langt! Tenker ofte tilbake på ting som har skjedd under svangerskapet, noe er jo liksom eeeevigheter siden, samtidig syns jeg tiden har gått, og går veldig fort. En uke bare forsvinner fra meg syns jeg... det er jo fredager hele tiden!? Nå er det 1 uke til termin da, og jeg har liksom planer om å bli ferdig før den tiden har gått (hvem har vel ikke det :P). Ikke kom og si at de fleste førstegangsfødende går over tiden, det gidder jeg ikke høre på.

Når det gjelder navn har han fortsatt ikke fått noen, men vi har da i hvert fall noen alternativer nå da. Sier ikke hva :)

I DAG FÅR VI BIL! Vi har nemlig kjøpt bil den uka her!
Skal se om jeg får blogget den litt senere i dag når vi får den på gardsplassen vår.

1 kommentar:

Unge frøken Tangen sa...

Å så spennende :)
Masse lykke til!! :)
(sier det nå siden det veldig snart kan skje ;) )