tirsdag 20. oktober 2009

Nybil!

Her er nye bilen vår! Fikk den på fredag. Fikk prøvd den på litt langkjøring tur/retur Oslo på lørdag. Behagelig bil å kjøre! :) Okei, var bv som kjørte da, vakke helt i form på lørdag jeg
Skoda Octavia Tour, 08-modell.

I dag fikk jeg levert den slik at de fikk satt på takboksen vi fikk med på kjøpet også.

Skikkelig familiebil!
Tusen takk for skyssen og hjelpa, Bente :)

Ellers var jeg på kontroll med magen tidligere denne uka. Først ctg-registrering, og da lå han stille som mus.. lite spark ja. Liten luring han tror jeg, sikker på at han tenker "jeg later som jeg ikke er her!" når livet i magen skal registreres. Han var nemlig aktiv både før og etter registreringa, såklart!
Etterpå var det ultralyd, og fikk da i hvert fall bekrefta at alt stod bra med lille nurket!
Men atte, nå er det nok 10 dager eller mindre til vi blir en liten familie!
Vente vente...legger seg om kvelden og tror liksom at noe skal begynne å skje da... :)

Søndag var jeg på Briskeby og så Hamkam. Tenkte at vannet skulle gå ved siersmålet til Hamkam, men det glapp!

I går var jeg og så bedriftslaget "mitt" spille uavgjort mot Stange kommune. Rykker litt i håndballarmen når jeg ser på håndball, gitt!

Da får vi se da, om det blir siste blogging før ting skjer...? ;)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Gratulerer så mye med skikkelig fin bil;-) Håper dere blir like fornøyd som jeg har vært...

Og jeg får fortsette å ønske lykke til jeg da:-D

Marthe sa...

Fin bil! :) Godt å ha sånt i orden før man blir familie.

Er såå spennende de siste dagene.. Håper du slipper og gå over. Godt at alt er bra på kontrollen, man er liksom veldig obs på bevegelser og sånt på slutten og det er jo veldig viktig, godt at han er aktiv! :)Håper det skjer noe snart og lykke til! :D