tirsdag 13. oktober 2009

Bil og nedtelling


Bil, eller ikke bil? Vi har nå prøvekjørt en Skoda Octavia tour, 08 modell med div utstyr.
Veldig god å kjøre da, og det er plass til barnevogna baki.
Det bildet her er bare noe jeg fant via google-bilder, og den vi har prøvd er svart.
Noen som har erfaring med Skoda Octavia stasjonsvogn!? 'Er vel ingen som rekker å si no særlig om det siden vi skal bestemme oss innen i morgen. Spennende!
Spennende er også disse dagene, i dag er det 10 dager til termin. VenteMilla.... Så en annen overskrift jeg tidligere har hatt her; "10 uker til termin!" 10 uker ja, nå er det 10 DAGER!
Jaja, er vel litt godt at en ikke vet akkurat når det skjer også :)

1 kommentar:

Marthe sa...

ÅÅh, så spennende. Er alltid mye tanker de siste dagene før det skjer. Åssen er formen? Er du sliten regner jeg med at du begynner og bli veldig klar for å møte nurket ditt. ;)Håper du slipper og gå over og at fødselen blir en bra opplevelse.

Bilen ser fin ut den, godt med mer plass, driver og kikker litt selv, skal ha en litt eldre bil til som nr.2 , har bare en bil, det er litt slitsomt når jeg trenger og komme meg rundt med to unger på slep, litt lettere angående jobb osv. Blir nok så bra så, hørt at folk sier at Skoda har blitt et veldig bra merke. :) Er vettuge priser også av det jeg har sett.