onsdag 19. november 2008

Slik jeg ser det...

Jeg humper fortsatt.
Sånn ca hele gårsdagen satt jeg kun på sofaen, det kneet vakke mye godt å våkne opp med. Sov dårlig den natta gjorde jeg å.
Ingelin kom på kvelden, og hun hadde med seg IS! Tusen takk, yamyam! ;) God du er!

I dag har jeg vært hos fastlegen, og røntgen + på kir.pol på Elverum. Det taaaar jo sin tid! Snille, tålmodige Bjørn Vegard var med hele veien!
Røngten viste at det ikke var noen brudd eller skjevheter, det trudde jeg ikke selv heller da.
Sykmeldt ut uka nå, så får vi se hvordan det blir. Detta kan jo bli bra på en uke, eller mnd... hva vet vel jeg. Kjennes litt bedre ut i dag, tror kanskje hevelsen har gått ned littegranne.

Ja, også var det tittelen, "slik jeg ser det", og sånn ser det ut:

Da legen min så det sa hun: "Å, såpass ja". Er kanskje ikke rart jeg sjangler litt :P

Puh, da fikk jeg klagd litt i dag å. Hehe

1 kommentar:

Kathrine sa...

Det ser ikke videre godt ut nei. God bedring. Får håpe det kommer seg fort igjen...