søndag 23. november 2008

Hei hvor det går

Jeg går uten krykker! :) Fortsatt litt håpløst det beinet, fåkke gjort halvparten en gang av hva jeg kunne tenkt meg desverre. Men med tro og tålmodighet går det nok over snart!

Fredag var jeg på julebord med jobben. Kaffe, med Dooleys er ok, men jaggu skulle de ha Whisky oppi der å! Ikke bra :P
Hele lørdagen gikk egentlig med på å gjøre minst mulig på mest mulig tid, det samme i dag. Detta kan jeg!
Derfor har jeg i grunn ikke så mye å skrive om, hehe.
How interesting life :P

Bente fikk meg til å lese bok da, "Tusen strålende soler". Fin og litt provoserende bok. Jammen har jeg lyst til å ta fatt på ny bok også. Forslag?

3 kommentarer:

Ingelin sa...

Klarer du en kilo med Hosseini, så klarer du to kilo med Christensen ;) Så Beatles next. Skal jeg ta den med til deg kanskje? ;) Eller så kan du få lese Modellen av samme forfatter, fantastisk bra og skremmende ekkel. Ikke tjukk i det hele tatt ;)

Camilla sa...

Håhå, så du mener det ja? Har jo prøvd han før. Kom jo liksom aldri i gang... hmm. Ta med begge, så får vi se? hehe. Skulle helst hatt en med sykdommer og alt som er fælt, men.. hehe.
Gleder meg uansett til du kommer ;)

Bee sa...

yo! Har fremdeles Drageløperen da, av samme forfatter... så vi kan godt bytte litt bøker igjen snart ;)