tirsdag 18. november 2008

Krykker

Ja, humper litt på krykker nå.
Spilte håndballkamp i går. Har tidligere skrevet at det er livsfarlig, men moro. Moro har jeg jo hatt det hele tiden, men nå har jeg fått merke at det er livsfarlig også.
Skulle vel bråsnu for å snappe til meg ballen, og i det jeg gjorde det hørtre/følte jeg et "knepp" på utsiden av kneet, og der lå jeg. Au au au! Beinet var akkurat som låst seg fast i stillingen, og jeg kom meg fader rullan ikke opp igjen sjøl.
Hell i uhell, jeg spiller jo for hamar sykehus :P

Hovent og vondt er det i hvert fall, og jeg har sovet dårlig i natt (stod opp 6:50). Fikk Voltaren (betennellsesdempende) på legevakta i går. Var visst umulig å si hva det kunne være siden benet var varmt, hovent og med vann i.
Jeppers.
I morra skal jeg til fastlegen.

Det var vel dagens klagebrev :)

1 kommentar:

Unge frøken Tangen sa...

knee ting er ÆSJ! Håper det bare har fått seg litt juliling og at du er på beina igjen snart! God bedring!!