fredag 4. juli 2008

Jeg jobber


... ja, syns jeg jobber ganske mye faktisk. Har 14 av 16 dager jeg jobber nå, men det skal jeg klare! 2 uker til ferie nå. Har ingen spesielle ferieplaner i år, men det blir nok bra allikevel :)
Har vært inne på tanken om å begynne ferien i telemark hvor besteforeldrene mine bor, så kjøre nedover og ta båten over til Danmark, for så å kjøre bil oppover igjen gjennom Sverige. Vi får se.

Har en del husprosjekter som burde vært gjort også. Male, sette opp gjerde, bygge ut terrassen... Overskudd, kom til meg!

I natt sov bjørn vegard og jeg i kjelleren, på luftmadrass. Vi frøs! Får se om vi prøver igjen i kveld, med overmadrass i tillegg.

Hatt fridag i dag, deilig! Har gjort minst mulig egentlig. Fått rydda litt.

Også har jeg hatt besøk av Terje i dag, veldig koselig! Lenge siden sist nå, gitt.. godt å bare sitte og skravle :)

Tar meg selv i at dette ble mye unødvendig/uinteressant pjatt.. men pytt pytt :)

Lys i tunnellen, vi tenker positivt!

Ingen kommentarer: