mandag 30. juni 2008

Hvaskjer'a?

Den herlige søskenbarngjengen :) (- meg)

Forrige helg var jeg i Engerdal med mine kjære søskenbarn. Endelig skulle vi ha søskenbarntreffet vi har prata så lenge om. Og koselig ble det! Vi var 10stk, mangla kun 2.

God grillmat, drikke, mimekonkurranse, kulestøtkonkurranse, presisjonskonkurranse, og mye prat og tull :) Alt i alt en veldig vellykket helg!
Paparazzi under kulestøtkonkurransen :P

Halvor og jeg vant hver vår klasse i kulestøtkonkurransen kl 2 om natta :P


Ukedagene går stort sett med til jobbing, så det er det vel ikke så mye å skrive om.

Nå i helga ble litt roligere, hadde ekstravakt lørdag. En periode med 14 arbeidsdager av 16. Puh. Må si jeg gleder meg til litt ferie snart nå!

Lørdag etter jobb dro jeg til åsa, der var også Fredrik, Christine og Odin. Senere på kvelden var jeg, bjørn vegard, fredrik og christine på båttur, med blant annet Postgirobygget-konsert fra vannet. Dæven så mange båter det var der egentlig.

Ellers må jeg ha litt pip-pip-nytt.
Han har lært seg å si noe mer nå: "Hvaskjer'a".
Bra med en fugl som sier det. "Peeen gutt, hvaskjer'a"

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Hehe.. flinke pippen:-D

Ingelin sa...

Så jævli bra!! Haha.. Whaschera?? Hehe.. håper vi får fiksa noe til fredag snupp, jeg har SKIKKELIG hjemmelengsel! Så krysser fingra for at BV ikke må jobbe til klokka elleve da ja.. hehe. Savner deg snupp! Klem klem.