mandag 9. juni 2008

Fin helg

Bilde tatt fra båten på fredag

Helg ja.. til og med langhelg! Fri fredag, lørdag og søndag.

Litt distre i dag, gitt... stod opp og reiste på jobb idag tidlig jeg... så viste det seg at jeg ikke har sett etter godt nok, for jeg hadde egentlig SENvakt i dag! Da var det bare å komme seg hjem og ta en halvtime til på øyet.
Kløna!

Fredag kveld var vi ute i båten med mamma og pappa! Det var kjempekoselig! Ble litt fiksing på pappa og meg å. Kjørte Helgøya rundt, og avsluttet med kyllingvinger, reker og hvitvin i båten før vi kjørte hjem igjen i solnedgangen (med litt fisking igjen) :)

Mamma og pappa på båten vår. Tror de koste seg :)

Fiskeglad far og datter :)

Lørdag kveld endte det opp med vors hos Alex. Vi sykla til og fra faktisk. Koselig det, lenge siden sist nå egentlig. Tok en liten tur på Nelly å... syns ærlig talt ikke det er så moro ute lenger.

Milla og gutta :P Trine og Mie var egentlig her de også da. Tror de tar bilder her :)

Søndag var vi overraskende nok ikke fyllesjuke! Kanskje sprit faktisk er tingen? :P Ellers var vi på nes og grilla hos foreldrene til Bjørn Vegard. Nam!


En ting til: Pipen har begynt å prate litt!

I dag hørte jeg han si 3 ting;
  • "piiip piiip piiip" (noe han har sagt en stund nå)

  • flørteplystring

  • "Pen gutt"

Hva skal vi lære han nå da? :P

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Seriøst, klarer han å snakke nå? God damn, det har jammen meg godt fort.. Så kult at han sier Pen Gutt, men du har jo sagt det en del så han har vel skjønt tegninga ;) Få han til å si "Camilla pen" eller noe nå ;) hihi ;)

Anonym sa...

Halla du!! Kløna som er glad i å stå opp tidlig!! Hehe..
Håper allt står bra til og så ses vi vel om et par uker...