fredag 11. juli 2008

Endelig!

Vært en allright uke må jeg si, bortsett fra mye stress og mas på jobb. Men sånn skal det kanskje være i sommerferietiden? heh

Tirsdag hadde jeg senvakt, og da kom Ingelin en tur :) Fikk såvidt høre pipen prate å, men selvfølgelig ikke så mye som han pleier. Koselig at du kom! Skal få til no i august!
Hamburg!? hehe, huff.

Onsdag hadde jeg FRI etter arbeidshelg, herlig. Da møtte jeg Bente på Peppes på en bedre sen lunch. Utrolig koselig, og alt for lenge siden sist, som vanlig. Men samme hvor lang tid det tar mellom hver gang er det alltid like koselig allikevel :)

Onsdag kveld var jeg på Briskeby, Hamkam-Rosenborg. Ikke helt trua på seier, men JAGGU klarte dem det! Jaggu på tide å få marginene på sin side!
Da kampen ble blåst av var jeg både hes og skjelven :P
ENDELIG!

Ellers? Tja, ikke stort. Lengter etter ferie! 5 vakter til nå, så....

Fortsatt ingen store ferieplaner... forslag noen? :)

Ingen kommentarer: