mandag 25. februar 2008

Ikea

Torsdag var jeg og mamma på IKEA. Vi gleder oss like mye hver gang, og får like mange (og tunge) ting med oss hjem igjen. Utrolig hva to kvinnfolk klarer å få med seg bare de vil nok ;)

Hovedsaklig fikk jeg kjøpt meg en reol, expedit. Fikk satt den opp i går også, jeg og Bjørn Vegard (byggmestern min). Syns jammen den ble fin her hjemme å, og _nesten_ samnme fargen som skyvedørsgarderoben vi allerede har (brunsort). Flaks :)
Du kan se den her om du vil: http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/60071358

Ellers har helga vært veeeldig rolig, og det har vært utrolig deilig! Har jobbhelg til helga, yey!

I morra skal jeg besøke en naprapat...litt småskummelt...(?)

3 kommentarer:

Ingelin sa...

Eyyy, slik vi har nesten detta! De er ordentelige fine, og du vet vel at du kan kjøpe på skap og skuffer i hvitt og sort/mørkebrunt til den? Det er så fiiint ;)

Camilla sa...

Ja, så at det går an å kjøpe skap og skuffer, og hadde tenkt til det! Men det var jo selvfølgelig utsolgt! Får se om jeg kjøper det senere ;)

Ingelin sa...

Det har vært utsolgt siden jeg og Ronny kjøpte vår iallefall, det var i august i fjor.. HELDIG! Bør dra på den mot Drammen neste gang tror jeg.. fysj.