fredag 7. mars 2008

Shopping day

Har handla fælt i dag syns je, deilig å bruke litt penger, hehe.
Først var jeg og Bjørn Vegard ute og fant et spisebord med 8 stoler på salg, verdi ca 13-tusen var det vel, og vi kjøpte det for 4500 ;) Happy happy! Får det vel kjørt hjem til uka! Je glær mej! Hva som er fint med det? Er i utgangspunktet et litt lite bord (plass til 6), men bordet kan utvides til å bli stort og kvadratisk. Me like!

Et bilde av bord og stoler... tror det var sånn, hehe. Fant det på nett.

Vært ute en tur igjen senere idag å, da fant jeg meg en jakke på g-sport. Yey, har trengt det lenge nå, tror nok jeg skal bli glad i'n ;)
Møtte Ida der også, hu syns å den var fin :P

Åssååååå, har jeg endelig fått meg spillkort på Lotto og greier, så nå er en 5-ukers inne. Jeg er jo selvfølgelig veldig sikker på at jeg vinner no! :P

Tror det blir skikkelig avslapningskveld her nå, er så deilig å bare slappe av i kosedressen, et glass vin, god mat og en liten (?) godteskål. Får bare komma noen om noen vil, men her blir jeg! :P

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Så stas! Den var jo kjempefin den spisestua! Og kult med jakke a gitt! Sånn utejakke eller? Skal kjøpe meg Bergans jeg, den er også driiitfin.. koster 3500 kr da men.. jeje ;) Hvordan jobber du denne uka? Fyrer du på pelletsovnen så skal du ikke se bort i fra at jeg kommer en tur ;)

Camilla sa...

Jo takk, gleder meg til å få spisestua i hus. Får det i morra! Og jakka er en utejakke ja, Nordheim, turkis :)
Jobber kveld mandag og onsdag, og har dagvakt tirsdag torsdag og fredag. Bare å komme, og pelletsovnen står på full speed ;)