torsdag 14. februar 2008

Valentine...


Hello!

Is it me you're looking for?
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted
And my arms are open wide
Because you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much
I love you


-Utdrag fra "Hello"

Valentine i dag... bryr oss ikke så mye om det egentlig vi :) Like viktig og minst like koselig med små detaljer i hverdagen, ikke være så avhengige av disse dagene.
Du gjør meg lykkelig du kjære min! Snart 2,5 år har vi sammen nå, og håper det blir maaange flere, jeg vil flytte inn på gamlehjem med deg :P

Kort og godt: Jeg elsker deg over alt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er neimen ikke rart at en stakkar er glad i deg altså! Skrive sånne hyggelige ting som det der, det var virkelig et vinnerlodd jeg trakk når jeg fikk deg :)

Ingelin sa...

DERE ER DA BARE VERDENS GROMMESTE! Sukk.. Jeg vil også si at jeg er også kjempeglad for at du fant Bjørn Vegard Camilla, vi liker han! Alle liker han! :D Så keep up the loooovin'! :D:D:D