torsdag 7. juni 2007

Huskjøp!

I går kjøpte vi hus! Jaggu gjorde vi, i Ottestad! Var takst på 1.620, men vi fikk det for 1.350! Så om litt over en uke skal vi vel ta over kåken og begynne å pusse opp bad! Hvorfor må det være så mye forskjellige fliser og styr til baderom a? Lett å velge, liksom :)
Yes, så detta blir spennende!
Finnes det en murer eller lignende der ute som leser dette og som vil hjelpe til er det bare å gi lyd fra seg :P

Forrige helg kom Fredrik (broren min) og Odin (tanteungen min) til Hamar også, kjempekoselig å se dem igjen! Blir liksom ikke altfor ofte det.. De som kjenner meg vet om detta.

Herlig, i går kveld begynte jeg å bli sjuk å, midt på varmeste junidagene! Godt gjort! Vond hals, tett i huet og div. Har fulgt Ingelin sitt råd, stappa innpå med solhatt, c-vitaminer og zinktabletter. Jeg skal bli FRISK, for på lørdag reiser vi til Sicilia, og jeg har IKKE lyst til å være tett i no ører eller andre steder når jeg skal fly, for det er vondt!

Hei hvor det går!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Må si du begynner å bli voksen: utdanna sykepleier og eier av et hus på to/tre uker!

Camilla sa...

Voksen...huff ja, det kan du si! Jaja, men har det veldig bra da! ;)

Unge frøken Tangen sa...

GRILINGS GRILINGS GRILINGS GRILINGS GRILINGS GRILINGS GRILINGS !!!! wOOOOOhooo!!! :D Hurra hiurra hurra ;)

Ingelin sa...

Jeg eeeer så stolt av deg!! Og vi har blitt så stooore.. og jeg er så GLA PÅ DINE VEGNE!!! :D