fredag 1. juni 2007

I'm a nurse!



Jaggu, nå er jeg endelig sykepleier! Hadde siste praksisdag og sluttevaluering i dag. Evalueringa var kjapp og grei, ittno knussel :)
Jeg er dritglad, rørt, og litt skremt!

Så rart, etter å ha gått som student i 3 år, si til pasienter; "jeg er bare student jeg" og lese til eksamener og alt hva skoler innebærer... nå er jeg FERDIG! Og har en ny utdannelse i hånda. Deilig! Gleder meg til å begynne å jobbe og tjene penger nå :)
I kveld må jeg feire litt, vet bare ikke helt hvordan enda!

Og neste lørdag, da reiser jeg og min kjære til Sicilia!

Livet SMILER til meg!

3 kommentarer:

Ingelin sa...

Du FORTJENER at livet smiler til deg, detta har du JOBBA og SLITT for i T-R-E lange år, og jeg er sikker på at du passer HELT utmerket til denne jobben. Kosa meg skikkelig ute i går, godt valg å ta noen øl! Gla i deg snupp! Klem :D

Anonym sa...

Gratulerer så mye!

Ingelin sa...

Nå får du gjøre litt updates her så vi vet hva man gjør når man ikke har noen skole-bekymringer :)