lørdag 9. juni 2007

I dag reiser vi til Sicilia!

ENDELIG!

I går var jeg på avslutning for oss nyutdanna sykepleiere i Elverum, koselig det. Greit å få en skikkelig avslutning på detta, med fotografering, underholdning, taler og bevertning.


Senere på kvelden var jeg og Bjørn Vegard på stranda ved Mjøsa og fikk i oss pizza, var hos foreldrene hans en tur, og på Helgøya og besøkte noen venner. Naboen over her hadde innflytningsfest, så vi følte for å komme oss ut :)


Og nå da, reiser vi snart! Kl 17 går flyet til Sicilia! Wohoooo! Der skal flesket brunes!
Mulig jeg drister meg til å blogge noe derifra også, vi får se! :o)

See ya!

2 kommentarer:

Unge frøken Tangen sa...

Han en kjempe fin ferie og kos dere kjempe masse :D og ikke minst, vær forsiktige da barn, det store utland kan være skummelt!!!

Ingelin sa...

Åååå, jeg bare ser at du koser deg max nå! Og det er så BRA! Er det noen som har fortjent det så er det du. Nå er du i Italia, men jeg skriver da lell ;) Love you! Smask!