onsdag 16. februar 2011

Håndball


Skrev vel senest i går at jeg (nesten) misliker håmdball for tiden. Det er tull.
I dag har jeg vært og sett Storhamar banke Stabek 34-25 i Presterudhallen. Moro! Det som IKKE er moro er jo det at jeg ikke kan spille selv. Savner det gode, gamle håndballmiljøet :)

Har fått høre nå fra Ingunn at jeg faktisk har krav på å få fysioterapi nå fort som det er mulig siden jeg faktisk har hatt en kneoperasjon OG venter på en til... en fordel å ha trent litt i forkant av operasjonen å. Hvorfor forteller ingen sånt!?
"Klar deg sjøl, rumpehøl".

3 kommentarer:

Marianne sa...

Ingen som forteller deg noe vettu, må finne ut av ting selv :/

SEO Melbourne sa...

Nice weblog right here! Also your site quite a bit up very fast!

----------------------
Website design | Website design Adelaide | Website design Brisbane

termite treatment sydney sa...

I used to be suggested this web site via my cousin. I’m no longer sure whether this put up is written by means of him as nobody else recognise such specified about my difficulty. You are wonderful! Thank you!

-----------------------
commercial pest control sydney | pest control castle hill | ant control sydney