mandag 14. februar 2011

Ett år siden!

Må nesten markere at det er ett år siden siste blogginnlegg i dag... flink? :)
Bjørn Vegard kom hjem med 20 hvite roser og en hjerteforma kjærlighet laget av sjokolade i dag! Kos!
Passa ekstra godt siden jeg er skikkelig svimmel og har fått litt feber i dag. Litt trøst i hverdagen. (selv om det er Valentine). Min kjære har liggi rett ut med feber noen dager nå, så han er unnskyldt med at jeg ikke har fått noen morsdagsgave i år. Sånt kan man ikke forutse.

Venter på korsbåndoperasjon nå, og det er no drit! Håper jeg kan dra på jobb og gjøre noe nyttig for meg til neste uke og fram til operasjonen. Meniskoperasjonen ble ingen meniskoperasjon, men en skikkelig undersøkelse av kneet med det resultatet at korsbåndet på rekonstrueres. Heldige meg.
Aldri har jeg mislikt håndball og zumba som nå...

3 kommentarer:

Ingelin sa...

Det var på tide! ;)) Nå forventes det daglige oppdateringer! Hehe, ikke hveeeer dag da :P

Marianne sa...

Så koselig at du blogger igjen og takk for innsynet :)

Camilla sa...

Hyggelig å få kommentarer igjen! Kanskje jeg skal blogge litt igjen før det har gått er år til da :)