tirsdag 2. februar 2010

Ikke greit å være 3mnd!

For da måtte jeg jammenmeg på 3mnd kontroll i dag, og dama STAKK meg i låret!
TO ganger til og med!
Da hyskreik jeg en liten stund, for det var vondt asså! Skjønte ikke helt hva som skjedde.
Ellers sa helsesøsterdamen at jeg var stor og fin, og var både oppmerksom og innmari sterk :)
Så fort vi kom ut av kontoret var jeg bare blid igjen, smilte og skravla med både mamma og pappa mens vi venta i 20min etter sprøyta.

Etterpå dro vi på Maxi en tur, satt i bæresele på magen til pappa. Det var trygt og godt, men mamma er litt treig med den handlinga syns jeg.

På kvelden kom fadder Ingelin og Ronny på besøk. De var morsomme, så jeg smilte stort til de også...helt til jeg ble trøtt og surva litt. Da var det godt å finne senga si :)

Mandag var jeg på barseltreff, der var det 5 andre bebiser og mammaer. Moro å ligge i babygymen sammen med de andre. Hånda til hun ene jentebebisen smakte godt, selv om hun hadde lyst til å holde i leka som jeg holdt i. Men jeg holdt HARDT!

Søndag var vi på besøk hos bestemor og bestefar, for bestefar hadde hatt bursdag. Det var koselig.

Tror ikke det er noe mer spesielt vi skal denne uka, får høre hva mamma sier :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Artig å følge med på bloggen din.
Godt å høre at denne dagen gikk greit.

Bestemor

Ingelin sa...

Hehe, morsomt med Theo som fortellerstemme ;)) Han er jo så fiiin denna gutten deres, også så stooor som han har blitt :D Blir veldig spennende å følge han fremover altså :D Faren til Ronny blir med på visning i morra, så da får vi litt hjelp, også får vi litt å skravle om på trening i morra. Love u! Klem.