onsdag 16. desember 2009

"utfordring"?

Skulle nok heller ha ordnet i huset her til jul, men...
Har vært ute og gått med Theo i 1time og 10 minutt i dag, så nå sover han søtt ute i vogna si :)
Gjør som Sophie jeg:

1. Finn frem mobiltelefonen din
2. Gå inn på innboksen
3. Lukk øynene og bla nedover - stopp etter du har telt til 5 (hold knappen inne) og gjør det på alle spørsmålene
4. Skriv den første setningen under hvert spørsmål.

Hva ville du sagt om kjæresten var utro?
Sliten jeg!

Hva sier du alltid til din beste venn?
Hei!

Hva er det første du sier om en kompis blir påkjørt av en buss?
De kjem kl 12, sånn ca.

Hvilken sms har du blitt mest glad for ?
Åja

Hva sier du til foreldrene dine før du går og legger deg?
Spennende ja.

Hva ville du ropt ut dersom du fikk en million?
Hva ønsker du deg da?

Hva vil du si til Gud om du møter på han?
Hallo!

Tar du utfordringen?

2 kommentarer:

Marianne sa...

Da tenker jeg at jeg kanskje skal ta utfordringen din nå jeg da.. hehe.. Er det første setning i den sms'en du kommer på da, el?

Sophie sa...

hehe :)