onsdag 23. desember 2009

Jul!

Riktig God Jul herifra!
Har hatt et par stressende dager med baby og med å ordne i huset til julaften. Vi skal nemlig ha julaften hjemme i år! Da kommer besteforeldrene til Theo fra begge sider, og onkel Martin :) Vi blir 8 stk til sammen, inkludert Theo.
Jeg er så innmari heldig å ha så snille foreldre som har hjulpet meg med juleforberedelser! Håper jeg blir like snill og tålmodig forelder... :)
Nå er det lille julaften og jeg lar julefreden senke seg... venter på at Bjørn Vegard skal komme hjem fra jobb og Theo sover.
Håper de jeg kjenner vet hvor glad jeg er i dem...!? Skal prøve å bli flinkere til å fortelle det i 2010!

Uansett, GOD JUL, store og små!
Juleklem fra Milla og Theo :o)

1 kommentar:

Marianne sa...

For en søt liten nisse :) God jul til dere også :)