torsdag 1. oktober 2009

MageMilla

Tut-tut-mage. StorMageMilla.
Jada, sånn er det. Deilig å ikke være så framtung!?

Herregud, syns ukene bare flyyyr om dagen jeg. Er liksom et-eller-annet som skjer hver dag, og jeg har liksom noe jeg vil/må/bør organisere eller burde ha organiser stadig vekk. Slik går no dagan!

Fredda' igjen i morgen, og 3 uker til termin. Dvs at jeg da altså ikke er sjukmeldt lenger, men begynt på permisjonstiden!

Tirsdag var vi på fotballkamp, Hamkam-Kongsvinger. Hamkam vant 1-0 med herlig mål av Øren og 3 veeeeldig etterlengtede poeng!

Onsdag dro jeg og mamma til Elverum for å se håndballgutta knuse Arendal 30-17! Herlig det å! Må følge litt med på hva som skjer i distriktet. Ble nok siste håndballkampen for min del før lille vennen er ute, rimelig trangt og varmt, og man må stå hele kampen (selv om jeg snek-satt i pausa). Moro lell!

Har ingen store planer for helga, men kose oss skal vi alltids klare! :)

Begynner å glede meg til å kunne snu meg i senga om natta uten å bruke 5 min, puste som en hvalross og vekke halve nabolaget... :)

Ellers har man det bra!

Ingen kommentarer: