søndag 27. september 2009

God søndag

Må si jeg er veldig fornøyd med denne søndagen, helga generelt egentlig.

I dag har min kjære og jeg vært flinke i huset. Ryddet, vasket gulv, organisert litt og nesten gjort ferdig redebygginga på barnerommet! Tror det blir koselig jeg, altså... ka du tru?

Håper lille venn vil kose seg der :)

Ingelin; gratulerer med ny bil! "Store blå" blir nok god å ha! Syns den så fin ut, jeg. Gleder meg til jeg får væme på en tur. Lukter det Ikea? :P

Gleder meg til ny uke jeg! :)

1 kommentar:

Ingelin sa...

Ååååå, det blir superfint!! Helt perfekt <3 Gleder meg nå ja!! Sikkert ikke alene om det :P Store Blå blir fin å ha, er litt kast i bakdekka enda, så skal prøve å bytte dekk på'n i morra.. må kjøpe 2 nye lell, for de som sitter på er ikke av de beste. Noe skar det vara! :P