mandag 25. mai 2009

Skuffa

Har vært hos ortoped i Elverum i dag med kneet mitt... menisken fant han ikke så mye på, men kneet var slarkete pga korsbåndet ja. Han mente korsbåndet mest sannsynlig var helt avrevet... Kanskje ikke så rart jeg har hatt en del problemer.
Fader, er jo et halvt år siden det skjedde nå.
Operasjon eller ikke... får jo ikke det før nyåret nå uansett av naturlige årsaker, og skulle det bli operasjon må de ta en sene fra låret og putte inn der det skal, og da venter 9 mnd med opptrening! Herre jeminin! Må bare se an frem til jul/nyttår med kneet hva som lønner seg å gjøre/ikke gjøre, så da får vi se da. Jeg er da bare 26 år, og burde jo klare å sitte på huk blant annet..
Dagens største skuffelse: Ortopeden mente at håndball og lignende aktiviteter antagli ikke er noe for meg lenger... HVA? Jeg vil spille håndball!

Nei, får håpe det blir bedre nyheter å hente om andre ting i løpet av uka.

3 kommentarer:

Marianne sa...

Fysja, disse ortopedene på Elverum hører vi ikke på ;)

Unge frøken Tangen sa...

Isj, pokkers knær! Føler med deg, virkelig! Væme å start rullestol håndball lag?? ;)

Ingelin sa...

Fy fader så kjedelig nyhet å få. Men assa, folk har fått dårlige prognoser før, og kommet sterkt tilbake, så syns ikke du skal tenke for mye på det! Det viktigste for alle våre kne er å slippe overvekt (jeg merker GODT at knea mine sliter mer enn da jeg var.. tynnERE) så vi skal iallefall ta i et godt tak når du er ferdig med å kvælpe og jeg får fløtt hemmat! Gått ned nesten 3 kg jeg nå, wehee!