torsdag 28. mai 2009

Puh!

Dagen i dag har vært flotters!
For det første har jeg (verkstedet) endelig fått fiksa bilen så den er blitt EU-godkjent! Herlig, jeg hater å styre med bilgreier. Da er den saken ute av verden!

For det andre har vi vært på ultralyd igjen i dag. Var litt spent da, siden jeg ble satt så mye tilbake i tid sist i forhold til utvikling og sånn... men heldigvis var jordmora veldig fornøyd, og sa at knerten har fulgt kurven sin som bare det, og utvikla seg veldig fint siden sist vi var der! :) Terminen ble faktisk den samme etter i dag; dagen før sin far, 23.okt!
Noe jeg syns var stort under UL nå var at jeg kjente spark! Og nå vet jeg at det er det det er, for like etterpå så vi knerten sparke på skjermen, og jordmora bekrefta at det var det området på magen jeg kunne kjenne spark nå. OOOOOOOOH!
Det er helt utrolig å se knerten inni magen "live" sånn som man gjør! Bare å se hjertet, med hjerteklaffer, kammer, aorta og vena som går ut/inn fra hjertet osv...

Jadda, da ble det mye UL, plapring her. Kunne nok skrevet mye mer også, men det er nok bare moro for meg :P

I går, da var jeg og mamma på IKEA etter jobb. Var nok lurt å dra denne dagen, da de færreste kvinner sikkert fikk med seg mannen ut av huset. Det var jo fotballkamp på TV :P
Fikk da handla "litt", blant annet har knerten fått seg sprinkelseng med litt tilbehør. Første jeg har kjøpt faktisk :)

Gleder meg til å kunne begynne på barnerommet nå. Jeg er ikke akkurat kjent for min kreativitet, så kom gjerne med forslag til farger, interiør osv...

Hmm..blir mye skriving ser jeg. I helga skal vi til Telemark, blant annet i konfirmasjon. Blir koselig å se familien der igjen :) Og det er jo meldt knallvær!

5 kommentarer:

Hilde sa...

Du som har gått tegning, form og farge må da være kreativ:)

Ingelin sa...

Camilla gikk elektro hu, hehe ;) Så dårlig med tegn, form og farge, men vi skal da få kokt i hopes noen tanker ve! ;) JEG syns iallefall det er utrolig interessant at du skriver om snuppeluppen, så skriv i vei! Detta er jo DIN blogg uansett, og det er DINE tanker som skal være her! Mener nå jeg ;) Så utrolig gromt med spark allerede.. veldig godt tegn iallefall! Sitter alene i Oslo nå jeg og så småsur fordi jeg ikke fikk blitt med til Elverum fordi jeg må lese :( SUR. Tommy og Ronny er det og Pauline er i Danmark.. og jeg er.. HER!? Fysj, dumme Oslo. Gleder meg max til å flytte!!

Unge frøken Tangen sa...

Ojojoj!! Så utrolig gromt Camilla!! :D JA, skriv masse om knerten, er jo så gøy å lese!! :D

Camilla sa...

Jeg har nok gått både elektro og tegning, form og farge jeg ja.. hehe. Hoppa til og med rett til siste året på sistnevnte :P MEN, det var jo bare for å få studiekompetanse.. hehe. Men lell, vi måtte faktisk være med på no utstillings-greier en gang. Den kunsten vi delkurs-elevene hadde var visst noe av det værste læreren har sett :P Nei, min kreatvitet er nok svekket fra fødselen av :) f

Men koselig å høre at dere syns det er greit å høre om småen! :)

Ingelin sa...

Hehe, ja det glemte jeg faktisk, like lett som at jeg glemmer at "jeg har gått Medier og kommunikasjon". Hehe. ;)