mandag 11. mai 2009

Min første Ultralyd...

...og den gikk BRA!
Herregud, jeg var så lykkelig og overveldet da jeg gikk ut igjen fra sykehuset den dagen :o)
Knerten hadde det bare bra i følge jordmor, var livlig inni magen, men jeg kjente ingenting. Ikke enda ;)
Eneste som var litt "dumt" var at jeg ikke er så langt på vei som jeg trudde. Gikk nesten 3 uker "tilbake i tid". På en annen side kan det kanskje være greit også, litt lenger tid å forberede seg på? Er da i dag 16+5 i dag i følge den foreløpige terminen. Får ny time når jeg faktisk er 18-19 uker på vei :P

Ellers styrer jeg med den bilen min. Må få noen til å fikse den. Ringt litt rundt i dag og bedt om å få et prisoverslag på kostnaden jeg må regne med å ut med. Gruer meg litt for den ja, men EU-godkjennes må den jo...
Bortsett fra det har jeg i grunn lyst på ny bil, hehe.

De fleste som leser her vet vel alt detta allerede, men...shit au.
Jeg er lykkelig!

4 kommentarer:

Marianne sa...

Godt å høre at alt står bra til med knerten...
Tre uker nesten tilbake ja.... Litt kjipt det da, skjønner jeg. Men da fikk du vite at alt er bra, og du får en UL til. Når har du termin da??

Ingelin sa...

Blir så glad når du er lykkelig! Da blir jeg lykkelig også! Og nå flytter jeg snart hjem og da kan vi være lykkelige sammen! Bare være glade og fornøyde med livet!! :D:D Sender knerten og mamman en stooor klem ;)

Ingelin sa...

Veldig så optimistisk jeg brått var, men hang meg da jaggu på lykkelig-bølgen.. Så det så! :P

Camilla sa...

Lykkebølgen er en fin ting! ;)
Marianne, termin er nå 23.oktober, dagen før sin far ;) Kan fortsatt endre seg et par dager ved neste UL, men ikke så mye som nesten 3 uker, hehe.