mandag 4. mai 2009

Det kløøøør


...i øya, nyser og er tett i nesa.... huttetu, denna våren liker jeg i grunn ikke. Og i hvert fall ikke nå, som jeg har fått beskjed om at jeg skal ta minst mulig av allergimedisinen min... men jeg luuurer på om jeg finner et lite smutt-hull? :P
Og hva med akupunktur? Noen som har prøvd det mot allergi? Det meste frister å få prøvd ut.

Ser ut, ser sola, og tenker at jeg ikke orker å gå ut. Har stort sett vært inne nå siden 1.mai, da var det også ille :/ Man skal ut i sola og prøve å få brunfarge nå, nyte varme vårdager! Men nei da, ikke Milla...

Ellers har man det da bra, og føler magen vokser litt under fettet :o)
Og på torsdag, da skal vi blant annet få henta hit båten fra Larvik. Utpå Mjøsa me'n!

2 kommentarer:

Marianne sa...

Så det ble ikke atsjooo nei?? Hehe ;) Det kløøør er vel en god betegnelse det også nå på hvordan du har det... Hvordan er formen ellers da, med tanke på graviditeten?

Camilla sa...

Jo takk, formen er stort sett veldig bra, tar det med ro etter råd fra legen :)