onsdag 21. januar 2009

Vente-Milla

Ja, jeg venter...
  • venter på å få time hos både Ortoped og Fysioterapeut med kneet,
  • venter på klærne jeg har bestilt fra Ellos,
  • venter på ferietur til Koh Kho Khao,
  • venter på at kneet skal bli såpass bra at jeg kan gjøre det jeg vil,
  • også venter jeg på Ingelin. Ønsker og håper at du får med deg Ronny-mann og flytter hitover snart! Du er savnet!

Trukke det var mer akkurat nå jeg. Spilte Wii i går, på sånn matte, "family trainer" het det. Jaggu blir man ganske sliten av det også, men moro! :)

4 kommentarer:

Ingelin sa...

Åååå, så søt du er ;)))) Nå ble jeg glad, super start på dagen!! ;) Jeg er også vente-lin på det området :D Men Wiii ja, det kan jeg skjønne man kan bli sliten av, de har jo til og med det derre "Wii-fit" eller noe i den duren.. du får låne det med hjem a vettu ;)

Bee sa...

oh! Har du wee matte?! Fungerer den bra? Jeg har wee, men ikke sånn matte... men har veeeldig lyst til å kjøpe meg! :D Nå er det på tide med en kaffe/skravlings att snart!

Anonym sa...

Mens du venter på alt dette kan du jo ta en titt på en bildeutfordring jeg har til deg? ;)

Anonym sa...

Link er bare dumt :P

HER:
http://www.olastuen.no/?p=214