onsdag 28. januar 2009

Bildeutfordring!

Fredrik har utfordret meg, og jeg tar utfordringen;

Oppgaven er som følger:
- Gå til mappen Mine Bilder (evt Bilder for de med OS X eller din egen personlige bildemappe)
- Ta ut den 6. mappen og deretter det 6. bildet i denne mappen
- Vis bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
- Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen
- Link til dem, og la de vite at de er utfordret

Og her er mitt bilde;
















Dette bildet er fra i fjor sommer, da Bjørn Vegard og jeg var på Kefalonia. Her inne i dryppestensgrotten :)
Kefalonia var en KNALL øy, og jeg reise gjerne tilbake.

Jeg utfordrer Hilde, Ida Marlene, Kathrine, Steinar, Mie og Carina. Kom igjen nå ;)

2 kommentarer:

Kathrine sa...

Jeg var flink å tok utfordringen;-) Nå er jeg flink som kommenterer også... Hehe

Camilla sa...

Dobbeltflink! :)