tirsdag 3. juni 2008

Båtliv!

Ja, denne helga har stort sett gått med til båtliv.Jammen er det koselig!

Fredag var vi først ved Jessnes et sted og grilla pølser på land. Etter det kjørte vi over til Helgøya og satt i en finfin båt og drakk øl og vin med noen folk ;)
Kose seg i sola ved jessness etter vellykket pølsegrilling.

Lørdag tok vi med "svigermor" utpå fjorden, og hadde lunch med reker, loff, brus, kaffe og wienerbrød. Deilig å sitte utpå vannet i det været her!

Picnic i båten!

Søndag dro vi utpå igjen på kvelden. Da tok vi med oss pizza fra peppes og koste oss med middag/kveldsmat i båten. Etterpå fiska jeg etter abbor, og jammen beit det på en rundt 10stk! Den største tok vi med hjem og veide: 672 gram. Artig! Det skal fiskes mer vet jeg, men jeg vil ha ørret!

Jeg fikk fisk!

Fisking i solnedgangen ;)

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Åååå, så koselig! Skulle ønske vi hadde båt også.. men vi kommer og vil væme på tur en gang! Ronny sa han kunne evt ta en tidlig fredag fra jobb, også dra opp også kunne vi være der kl. 4 f.eks.. Siden helger er litt vanskelig ;) Eller prøve å få til noe anna også altså ;) Har forresten jobba i klesbutikk i dag :D Det var moro ;)

Kathrine sa...

Så flink du er å fiske... Jeg fikk ørret;-) Riktignok ikke store nok men... hehe... gjorde ikke mye anna enn å sveive de inn heller da men...