lørdag 24. mai 2008

Dæven..

...han var god!

http://www.youtube.com/watch?v=0VNO4m7qip0

3 kommentarer:

Ingelin sa...

Fy trøørn skinn, han var god ja! Artig avslutning også, hehe. Du forresten, hvordan går det med brødet?

Camilla sa...

Brødet ja, det var slettes ikke værst! Meeeen, jeg er kanskje ikke kjempeflink med det opplegget du sa...heh. Den motivasjonen du. Har drevet og skulle sende på ei meldng i flere dager, men. Trega!

Ingelin sa...

Hehe, motivasjon er noe dritt.. usj.. Ronny og jeg var og gikk tur her opp til Ullevålseter i fra sognsvann, og når vi kom ned igjen hadde vi gått 1,2 mil ja! Gikk opp, spiste lunsj,og gikk ned igjen. Var jeg av i kroppen når jeg kom hjem? Ja! Kjenner jeg det litt enda? Ja! Var jeg dritstolt? JA! Hehe. Så vi skal prøve å få gjort det en gang i uka kanskje, også gå litt ellers også.. så får vi se hvor flinke vi er :P