søndag 13. april 2008

Halvveis til 50...


Som tiden flyr! Noen har sagt jeg begynner å gammel også, til og med bestefar! :P


Egentlig har dette vært en skikkelig dritthelg. Bokstavlig talt.

Begynte kvelden/natt til fredag. Æsj! Formen har heldigvis vært ganske stigende utover helga, og i dag har jeg vel faktisk klart å spise ca halvparten av hva jeg pleier en vanlig dag. Wohoo!

Lørdag kveld skulle jeg egentlig på jentekveld hos bente, men jeg hadde ikke sjangs desverre. Får ta det igjen senere!

I går fikk jeg bursdagsgaven av mamma og pappa: noen rosa ting til badet (som litt skalkesjul), og inni der lå det en utrolig fin gullring av både gull og hvitt gull! Veeeldig fin syns jeg da!

Også i dag tidlig våkna både jeg og Bjørn Vegard ganske tidlig (sånn 7.30 ca?), og da klarte han ikke vente lenger med å gi meg gava... og hva var det?
TUR TIL PARIS 8-11 mai med fly og hotell!!

Dæven sprette, han er gal!

I dag har vi bestilt oss "Helaften i Paris" den dagen vi kommer dit å. Den tror jeg blir knall! Består av middag i Eiffeltårnet, times cruise på Seinen, og show på Moulin Rouge!

Fy fader Bjørn Vegard, du er den beste! Elsker deg!


En dag hjemme fra jobben i morgen også nå, så satser jeg på å være frisk nok, og ikke så smittsom så jeg kan jobbe igjen.


Nei, nå får vel sjuklingen snart sove...

1 kommentar:

Ingelin sa...

Kjære kar, detta må da ha vært tidenes beste bursdag.. gullring og tur til Paris.. MISUNNELIG!!! Også helaften.. å dæven, JEG VIL OG!! Ronny, KOM IGJEN! Hehe ;) Men jeg kommer en tur den uka her jeg, men når?? ;) Klem klem.