mandag 7. april 2008

Arbeids- og idrettshelg

Jobba lørdag og søndag på dagen denne helga, men nok om det:

For en Idrettshelg i Hamar!

Fredag og ishockey: Bøtta hjem til Hamar for 6.gang da Storhamar slo Frisk på sudden death! Så kampen på tv hjemme med mamma og pappa.

Lørdag og håndball: Storhamar-jentene knuste Våg og sikret seg BRONSJE i eliteserien (postenligaen) for kvinner! Dæven, hvem hadde vel trudd det før sesongen? Jeg og pappa var der, artig kamp!

Søndag og fotball: Hamkam slår gullfavorittene Viking 3-2 hjemme på Briskeby! Jeg var der, og det VAR litt kaldt! :P

Lignende idrettshelg skal man lete lenge etter tror jeg, og i hvert fall i en såpass liten by som Hamar (og je fikk med meg alt)!

Gratulerer! :o)

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Ja detta må ha vært en stor helg for deg, det skjønner jeg ;) Arti at vi markerer oss litt da, selv om jeg egentlig bryr meg squatt, men litt moro lell ;)

Ingelin sa...

Gratulerer med dagen kjære du!! Håper den blir strålende, regner med den blir det med biletter til Paris :D Love you!! Klem klem.