fredag 7. desember 2007

Julekort

I går var jeg oppi åsa og lagde julekort sammen med mamma. Litt koselig med hjemmelagde julekort da, blir liksom litt mer personlige, og ganske morsomt å lage faktisk :)

Legger ut et par av kortene jeg lagde. Ikke veldig pene kanskje, men kan vel kalle dem sjarmerende? hehe.


Moro hadde vi det i hvert fall!


Så på håndball gjorde vi også, er jo så deilig tid nå med håndball på tv nesten hver dag!

Kvelden i dag går med på jobbing, også skal jeg jobbe på dagen i morra. Håper jeg kan gå fra jobb litt før, så jeg kan sitte på med Ingelin og Ronny inn til Oslo! :o) Tenkt å bli litt sjarmerende brisen hos Ingelin i morra, for så å gå ut på byen en tur tenker jeg? Der hvor min kjære bror skal jobbe i morra? Glede meg gjør jeg i hvert fall!


Noe jeg ikke gleder meg fælt til i år er jula! Tenk det...første jula jeg egentlig ikke ser noe særlig fram til. Skal jo jobbe HELE tida! Blæh, jeg vil ha KOS i jula, ikke slit!


Også gleder jeg meg til noe igjen også, for på torsdag reiser jeg og mamma til Barcelona!

Ingen kommentarer: