onsdag 12. desember 2007

Besøkt Ingelin i oslo, radio hamar og pip-pip til salgs

På lørdag etter jobb dro jeg innover til Ingelin i oslo. Det var kos! Alkohol, pizza, håndball på tv og Ingelin er alltid bra ;)
Ble dårlig med shopping på søndag ja, hehe.

Sendte inn mld på sånn konkurranse på radio hamar på mandag, og jaggu vant jeg dagens premie! Hehe, en skit-dårlig nokia telefon, boka "da rocken kom til Hamar" og et gavekort på 500kr på ortopediske :) Moro, moro!

Nå har vi lagt ut pip-pipene til salgs å... ble litt mye med de. Kanksje prøve en enkel, liten undulat etter hvert i stedet? :) Hvis noen har lyst på, eller kjenner noen som har det er det bare å si i fra! De er ikke solgt enda :) Utrolig søte å se på da!

Skal jobbe i kveld nå, så blir det neste BARCELONA-turen jeg har mast så lenge om! Jeg gleeeeeder meg! Reiser med toget kl 5 i morra tidlig :P

Ut på tur, aldri sur!

Bært bært ;)

Ingen kommentarer: