torsdag 17. mai 2007

Syttende mai er vi så gla`i!


Hipp hipp, HURRA!
Gratulerer med dagen folkens! Håper alle har hatt en super dag!
Selv startet ikke dagen altfor bra, gitt...litt fyllesjuk kan man si. Men vært ute og stekt meg litt i sola, sett på russetoget (like kjedelig som alltid) og spist is! Så nå er jeg fornøyd!
Senere i kveld skal vi på raufoss og se på det årlige fyrverkeriet som er der! Var der i fjor også, var jo sinnsykt fyrverkeri der, så det blir bra! Spørs om vi drar litt tidlig og stopper på Gjøvik og spiser ute der ;)

Nå er det jammenmeg bare TO uker igjen av praksis også, TO uker vettu så er jeg ferdig på skolen! Begynte med 10, og det virka så uendelig lenge, men jaggu har de 8 ukene gått fort! Ferie og sol, kom til meg!

1 kommentar:

Ingelin sa...

Ja tenkt på det, nå er du snart ferdigutdanna!! Gud bedre så skummelt.. :p Hehe, går vel bra ve ;) Skal lese litt jeg nå, that's all I ever do these days.. OG JEG ER DRITTLEI! :( (Litt bedre når Ronny har hjemmekontor ved siden av meg ;)) Men men, talast!