lørdag 26. mai 2007

Konsert i går


Var på konsert i går på Lillehammer med Ingelin, Ronny og Tommy. Gikk radig bort til Lillehammer kan man si.. hehe. Er du støl. Ingelin? :P Yesda, men det gikk bra, og det var ganske artig musikk faktisk! Takk for turen :)

I dag skjer det ikke stort. Vært på Maxi med Bente, koselig det!

Sist jeg blogga var det 2 uker igjen av praksisen og utdannelsen...nå er det TRE vakter igjen! Fyttikatta, sjukepleier vettu!

Er to uker med noe i dag også, to uker til jeg og min kjære reiser til syden. Reiser til Sicilia! Jeg gleder meg sinnsykt masse! Skal bli uendelig godt å komme seg bort litt, og feire at jeg er utdanna sykepleier! Wohoo!

1 kommentar:

Ingelin sa...

Ja det var morsomt detta, Tommy kjører jo som om han nesten skulle gått glipp av en konsert (:P), men vi rakk det jo ;) Ikke dårlig ;)