tirsdag 1. mars 2011

Om en uke...

På denne tiden neste tirsdag er jeg nyoperert... på ene siden gleder jeg meg til å komme i gang, og se framover mot å bli bedre. Samtidig gruer jeg meg veldig.... vet at det er masse smerter og trening som venter.
Jeg fikk et brev fra sykehuset forrige uke, der stod det kun at jeg skulle møte opp på sykehuset kl 9 mandag 7.mars, og så komme på pasienthotellet. Det stod jo INGENTING om operasjonen i det hele tatt! Hadde jeg ikke ringt på forhånd hadde jeg ikke hatt peiling på at jeg skal opereres neste dag... syns det er rart det skal være så vanskelig å få litt info uten å måtte spørre og grave om alt.

Ellers var Theo, mamma og jeg i Bø i helga. Besøkte Theo sin oldemor og oldefar. Veldig koselig :) Togturen tur-retur gikk da over all forventning også egentlig. Ikke værst :)

Skal jobbe i morgen, noe som blir siste dag før operasjonen. Jeg er så spent, så spent..

2 kommentarer:

SEO Adelaide sa...

I truly love your website.. Pleasant colors & theme.

----------------------
Web Design | Web Design Adelaide | Web Design Brisbane

termite control sydney sa...

I definitely loved every part of it and i also have you book-marked to see new things on your site.

--------------------------------
termite inspection sydney | termite control sydney | sydney termite control