søndag 6. desember 2009

Tallet er 6

Det er 2.søndag i advent, 6. desember og Theo har blitt 6 uker gammel.
I dag har vi KOOOST oss med gutten vår, og han begynner å bli en skikkelig sjarmør der han har begynt å trekke på smilebåndet! Verdens herligste!

Nettene går stort sett greit, er som regel oppe i 3-4 tiden og ved 6-7 tiden. Og da legger vi oss som regel litt til og sover til alt fra 8-10 når pappaen har dratt på jobb.

Håndball-VM har starta også, jeg elsker at det er masse håndball på TV! Ser gjerne på alt som er. Blir såklart ganske begrensa da jeg har to stk til i heimen å ta hensyn til :)
Må si jeg er _litt_ misunnelig på Gry og Vigdis som reiser til Kina den 15.!
Vi begynner å glede oss til jul!

4 kommentarer:

Plosiv sa...

Hei! Googlet koh koh khao, og fant deg.:) Leser at du har vært på andaman princess. Kan jeg stille spm?:) hvordan var hotellet? Hvir dyre utflukter? Hva anbefaler du? Bodde dere i bungalow? :)

Camilla sa...

Hei! Du fant meg med Koh Kho Khao ja? Er ikke så mange treffene der vet jeg... Bare å stille spørsmål! Hotellet var kjempefint, bra service og hyggelige mennesker! Herlig basseng!Vi bodde på Delux-rom inne på hotellet, så vet ikke hvordan Bungalowen er inni. Har noen bilder derifra på facebook om du skulle være der. Selve Koh Kho Khao er veldig lite og rolig. Hvis jeg skulle tatt en tur til til Thailand ville vi nok valgt en kombinasjonstur tror jeg. Litt blanding av rolig og litt mer liv :)
Reiseselskapene tar alltid overpris på utflukter, men vi syns det var litt trygt og godt å være med de da det var første gang i var i landet osv. Tok bl.a en tur ut til Similand Islands, anbefales virkelig!
Ellers ville jeg tatt noen turer inn til Khao Lak, ca 20min med "taxi" med grei pris og sjåføren venter på deg der til du skal hjem uten noe ekstra kostnader :)

Camilla sa...

Forresten, det kan kanskje høres rart ut at taxisjåføren venter, men vi fikk forklart at det er fordi vi da er hans gjest, og har ansvaret for at vi skal komme oss trygt fram og tilbake :)

Marthe sa...

Så fint bilde av dere! :) Koselig!