fredag 4. desember 2009

Snart helg!


Må si jeg ser frem til helg selv om jeg går hjemme hver dag. Er liksom noe spesielt allikevel. Bjørn Vegard er hjemme, vi koser oss med god mat, tv og levende lys...bare slappe av sammen. Og forberede litt til jul da ;) Ellers har vi ingen store planer for helga, men det er egentlig bare deilig!
Åh, det er så deilig å kjenne på følelsen av å være LYKKELIG!
Har vært på trilletur i dag også, 2.turen denne uka. Har god unnskyldning (for en gangs skyld) for å ikke ha gått flere turer, det har rett og slett vært for kaldt! -5 grader holder lenge, vi trenger det ikke noe kaldere enn det!?
I går kveld var jeg en tur hos Ingelin, vi fikk skravla, spist is og planlagt litt trening. Ikke noe rart ved å spise is og planlegge trening samtidig ;)
Mandag har jeg planer om å få bakt litt til jul! Noen forslag til kaker/konfekt som er enkelt å lage, men som er GODT?
God helg, store og små!

7 kommentarer:

Kathrine sa...

Jaa.. snickerskake i muffinsformer.. Enklere blir det nesten ikke;-) ÅÅ supergodt;-)

Bee sa...

du dissa treningsplanene deres..? Få væme a!? ;)

Camilla sa...

Hmm..er det ikke mye nøtter i sånn snickerskake? Tåler ikke det jeg :/

Bente: klart du bare må bli med! Jo flere man kan "svikte", jo værre blir det. Bli med, bli med!

Kathrine sa...

Jo det er peanøttsmør... Visste jo egentlig at du ikke tålte det.. Da kan du lage sånne risboller for det er jo også enkelt.. Ja til det enkle;-) hehe

Camilla sa...

Ja, absolutt JA til enkle kaker/konfekt! Har faktisk tenkt på risboller. Også issjokolade med sånn gele-ting i :) Også tenkte man på sjokoladepinner... blir nok bra!

Ingelin sa...

Jeg blir så veldig glad når jeg leser at du er lykkelig, for selv om jeg vet det, så er det herlig å lese det allikevel :D Du er så fantastisk mor, Camilla, det er helt fantastisk å se deg sammen med den nydelige sønnen din! Og jepp, vi må komme i gang med treninga, snakkes denne uka om det vettu ;)

Camilla sa...

Ååå så koselig,Ingelin! Veldig hyggelig å høre! Kanskje det blir spinnings på onsdag? :)