tirsdag 1. desember 2009

Friskt

Ut på tur!
Har gått en liten tur i dag også, var vel ute i ca 40 min. Har virkelig godt av det, skikkelig fint vær er det i dag også selv om det var litt friskt rundt øra. Lue neste gang.
Er det noen i nærheten, med eller uten baby som har lyst til å henge seg på, så bli med! :)

Prøver å leve i nuet om dagen. Nyte hvert sekund med lille nurket som stadig vokser. Tiden går så utrolig fort, og hver dag er unik!

Det er også så mye jeg skulle gjort i huset, og i hvert fall nå fram mot jul. Skal såklart pynte med juleting, men hvor ryddig det blir her til enhver tid tør jeg ikke love noe om.

Jeg lever nå, og det er nå jeg har en bitteliten baby som trenger mammaen sin :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heldiggriser som har snø!
det vil jeg og ha! så jeg får enda mer julestemning :D

-IdaPida-

Anonym sa...

Så koselig bilde med masse snø rundt :) Jeg vil også ha snø.

Trude