tirsdag 6. oktober 2009

Noe muffins

Hoho, humoren er i hvert fall på topp.
Nå har jeg gjort et nytt forsøk på å lage muffins fra bunnen av. Prøvde for en stund siden å lage sjokolademuffins uten sukker... de gikk rett i søpla.
Denne gangen prøver jeg meg på blåbærmuffins med hint av bringebær. (Det var nemlig ikke så lett å få ut bare blåbær av den smoothie-posen jeg hadde i fryseren).

Litt senere i kveld blir det muffins og kaffe-opplegg til Grey's anatomy. Deilig høstvær å kose seg inne i!

Håper bare muffinsene ikke smaker muffins? Ehm...

Snødd har det hakke meg gjort i dag å! Kan være koselig med snø altså, men litt tidlig syns jeg. Heldigvis legger den seg ikke enda da.

2 kommentarer:

Ingelin sa...

Så flink du er som prøver deg frem med oppskrifter :D Får tro de ble gode ;) Måtte le da jeg leste "med et hint av Bringebær". Hehe ;) I går på vei hjem fra Sverige slo det meg at det er KORT tid igjen før den etterlengtede verdensborgeren gjør sitt inntog, HERREGUD, det er jo bare noen uker igjen! Og det KAN jo skje før liksom! Helt sjukt! Så da ble jeg og Ronny sittende og tenke på det da, mens jeg gladelig konstanterte at JEG SKAL I ALLE FALL BESØKE DEG PÅ SYKEHUSET! Det er liksom ikke alltid man kan det, fordi "man er ikke nære nok", men Å JO, jeg er nære nok! Sukk.. gleder meg nå altså! Og du er jo verdens kuleste gravide: "Så jeg tar det med ro jeg", mens andre folk stresser i vei og tenker alle mulige tanker. Hehe. Bra det ;) Vel, jeg får stå opp jeg, er alene i leiligheta i Oslo mens Ronny er på jobb, så får vel prøve å gjøre litt her ;) So long! Smask! (Bare så jeg har sagt det: Send meg ei melding når vannet går, HVIS du har tid ;))))

Marianne sa...

Mhm, muffins.. Jeg har noen i fryseren som er vanlig lys muffinsoppskrift med biter av melkesjokolade inni. Yammi!! ;) Var ikke så ille den heller :)

Neeiii, a Marianne får vel straks komme seg på jobb væ :)