fredag 23. oktober 2009

Denne dagen...

..har jeg venta lenge på, for i dag er termindatoen min, 23.okt!
Som har jeg skrevet før hadde jeg ikke tenkt at jeg skulle gå så lenge da... hehe.

Begynner å bli litt smågal av å gå hjemme nå, men lille nurket virker som har det så trygt og godt inni der at han ikke vil ut enda?
Komme da, vi skal ta vare på deg så godt vi bare kan!

Rart å tenkte på at man har gått 9mnd nå, har liksom venta, og telt uker og dager...innerst inne tror man kanskje ikke helt på at man kommer dit og at det skal skje noe? Men jammen kommer man fram!

Bjørn Vegard? Jeg elsker deg! :)

2 kommentarer:

Marianne sa...

Åå, spennende om dagen nå. Kan skje når som helst. Han kommer når han er klar :) Masse lykke til når du kommer i veien!!!

Anonym sa...

Så søt du er! You are so in løøøøv! Klem Ida Pida