tirsdag 15. september 2009

Valg'09!

Da er valget over, og fortsettelse følger med rød-grønn regjering i 4 år til. Syns det er helt greit jeg. Blir spennende å se hvor mye/lite av løftene de klarer å holde. Merka med meg selv at jeg har vært en smule mer engasjert/interessert i valget i år enn før. Kanskje fordi jeg står med begge bena midt oppi både arbeidsliv (eldrseomsorg) og snart som barnefamilie.

I helga var det reunion, 10 år siden vi gikk ut av Ener U.skole! Var litt skeptisk før kvelden, men viste seg å bli rimelig festlig selv om jeg (naturlig nok) var edru. Artig å se mange igjen! Kanskje ikke så mange som hadde forandra seg så mye, men syns liksom de fleste har blitt litt penere? hehe. Moro var det i hvert fall :)

Til helga blir det litt festing igjen, Alex har bursdag, og vi kjøpte bursdagsgaven for hvert fall et halvt år siden :P Blir nok bra det også!

I går var jeg på ny ultralyd, og den vordene bestemor fikk være med. Lille kompisen har det fortsatt bare bra inni magen, bare litt trangere :) Så ryggmarg, hovedpulsåre, magesekk, hjertet som slo og at han sparket seg i testikkelen!? Kan det være no lurt a? :P
Når vi er inne på baby er rommet innflytningsklart, mangler bare å dra over skapdører og få bygget senga! Åååååå, som jeg gleder meg til å innrede, og ikke minst se lille kompis!

Nei, nå ble det mye skriving her, så jeg avslutter nå så man kanskje gidder å lese alt :)

4 kommentarer:

Marianne sa...

Gidder selvfølgelig å lese alt :) Lykke til med innreding av babyrom, hørtes koselig ut :) Nå må dere se å bli ferdig, babyen er jo her snart, hihi :)

Camilla sa...

Vææ, ikke si sånn a! hehe. Har da bare gått 35 uker og er i 36. svangerskapsuke da :P Neia, men siste nå går fort som smurt! Neeeesten så jeg syns det er greit han kommer snart, men bare nesten! :)

Hilde sa...

Godt å høre at du synes det fleste så penere ut nå som jeg nettopp har skrevet litt negativt om å være 26 :)

Ingelin sa...

Jeg og gleder meg til å se han! Det blir så staaas ;) Og jeg blir i alle fall aldri lei av å lese om babyting :D