mandag 7. september 2009

På hornet (eller var det kornet?)

Jeg har bakt. Ost- og skinkehorn. Fin i formen var de kanskje ikke, men dem var da ikke så værst gode :)

Til helga er det reunion, 10 år siden vi gikk ut av ungdomskolen. Skal bli moro å se hvordan folk har blitt.

Status på barnerommet er at det veggene er malt, så nå gjenstår bare å male taklistene! Håååper jeg får han samboern min til å gjøre det i morra.

Ellers må jeg bygge/skru sammen kommode og sprinkelseng fra IKEA. Finnes det noen der ute som faktisk LIKER å drive på med sånt er han/hun/de hjertlig velkommen til å væme på bygginga :)

Når det gjelder graviditeten forøvrig går det bra. Går inn i min 35. svangerskapsuke denne uka, snart bare 6 uker igjen! Tenker på en kollega som faktisk fødte 6 uker for tidlig. Jeg er IKKE klar for det...

ENDELIG, Gray's Anatomy har begynt igjen, klart jeg følger med!

Til slutt utfordrer jeg andre som "blogger" til å blogge igjen! Treginger ass :P

6 kommentarer:

Marianne sa...

Hei :)
Tenk, bare 6 uker igjen. Oioi, det er ikke lenge... Høres ut som det går fremover med barnerommet også, men er jo greit å få det ferdig og nå da ;)

Jeg blogger stadig vekk, så du får kikke innom :)

De horna så forresten VELDIG gode ut :) Burde lagd noen slike selv jeg, må bare få "bake-ånden" over meg :)

Camilla sa...

Ja, 6 uker går jammenmeg fort...tenker på hvor fort EN uke går, så.
Marianne, du er jo flinkest av alle til å blogge, og jeg følger med ;)
Hehe, den bakeånden kommer til meg også med veldig ujevne mellom.

Marianne sa...

Hehe, ikke alltid alt som er like intr på bloggen, men sånn er det...

Tenker å bake idag kanskje jeg... Må bare komme meg ut av leiligheten for å handle, og den ligger litt langt inne.. Men må ut på gaveshopping også, så snart på tide og komme seg ut av joggebuksa, sminke seg litt og dra seg ut... Godt med en fridag, hvor man kan ligge lenge og dasse hjemme uten å stresse med noe som helst, hehe :)

Ingelin sa...

Nam nam, de så jo riktig så gode ut ;) Og ja, jeg vet jeg må blogge igjen, blir liksom litt skøvet til side (skøvet.. skrives det sånn?? :P)MEN skal prøve å skjerpe meg ;)

Camilla sa...

Å skyve, skyver har skøvet? Skjøvet? Skyvd? Vetta søren jeg :P Det burde DU vite Ingelin, hehe.

ida sa...

Horna så jo skikkelig gode ut og veldig fine i formen synes nå jeg! Dessuten så har jeg blogget bittelitt i det siste da! Ikke så ivrig du heller, såh!! hehe :)
Reunion i helga blir nok topp! :) moro moro!
Blir spennende uker med baby i magen nå! Baby-snart-utenfor-mangen! :)