onsdag 12. august 2009

10 uker igjen!

"God dag Camilla!
I dag er det onsdag 12. august.Du går nå i 31. svangerskapsuke og har 72 dager (10 uker) til termin fredag 23. oktober 2009.

Babyens hud er rosa og begynner å bli glattere fordi underhudsfettet har begynt å komme. Pupillene reagerer på lys og babyen merker hvis det kommer sollys på mors mage. "

I dag har jeg altså fullgått 30 uker av svangerskapet, og har 10 uker igjen! Syns tiden går både fort og sakte fortsatt. Må si jeg gleder meg til å se den lille prisen vår! Samtidig er det litt skummelt å...
Dagen i dag har jeg vært på "hvalross-trening", sammen med likestilte gravide med bekkenplager hos fysioterapeut. Veldig allright egentlig :) Blir det ukentlig framover nå.
Håper jeg kan begynne å innrede rom snart, samt få kjøpt inn det som mangler...lyst til å være ferdig i litt god tid. Bjørn Vegard har vært veldig flink i huset siste tiden :)

Ellers kommer mine besteste venninner på besøk i kveld, jeg gleeeder meg!

3 kommentarer:

Marianne sa...

Blir det gutt? Kose deg videre, syns tiden går fort jeg (lett for meg å si som ikke har en stor kul på magen, hehe). PS; Må komme å se en kamp el to før babyen kommer da :) Hvis du rekker:)

Camilla sa...

Ja, har lyst til å se litt håndball før han kommer...for ja, dem sier det er en "han" :) Når begynner sesongen da?

Marianne sa...

Vet ikke når sesongen begynner jeg. Tror Gry sa det her, men det har jeg glemt, hehe...