søndag 5. juli 2009

Første ferieuke...

...har egentlig gått ganske så fort!

Mandag var jeg på UL, som gikk finfint. Minsten var helt på gjennomsnittet, så det er bra! Tirsdag var jeg hos legen, og det gikk så som så. Får gjøre så godt man kan.

Til sammen har vi sovet 3 netter i båten denne uka. En natt (natt til onsdag) på Helgøya. Da satt vi litt utover natta i båten til en kamerat av Bjørn Vegard og dama hans. Koselig det :)
Onsdag var vi i bursdag hos familie av Bjørn Vegard.
Natt til fredag sov vi ved Gjøvik, og var på kino der på torsdagskvelden. Så "Hangover", som faktisk var ganske så morsom! Litt overdrevent til tider kanskje, men stort sett moro :)
Natt til lørdag sov vi på Kapp, og på fredagskvelden var vi på show der; Urbane Totninger. Artig underholdning!
Været har jo som alle vet vært vaaarmt og fint, så vi har kost oss masse med å kunne være på Mjøsa og ta oss en dukkert når vi vil :)
Har jo tatt noen bilder, og får vel lagt ut litt når jeg får den nye pc'en min som jeg bestilte i går! Kommer på tirsdag. Den jeg har nå er jo så treeeeeg nå, så jeg blir gal!

Søndag i dag, og været er friskt kan man vel si :) Vært en sløv dag hittil, ble sent i går, og jeg har to karer på hvert sitt rom her som ikke har stått opp enda for å si det sånn :P

Har jo ferie to uker til, og vi har INGEN planer egentlig! Noen som har noen forslag til hva man kan gjøre kanskje? :) Mottas med takk!

Ingen kommentarer: